Veelgestelde vragen
Heb jij een vraag over Sjaalskopen.nl, over je bestelling, over verzending of over betaling? Op deze pagina lees je vragen die het meest aan ons gesteld zijn. Staat jouw specifieke vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Sjaalskopen.nl probeert altijd zo snel mogelijk jouw bestelling aan je te leveren! Wanneer je bij ons een product bestelt vóór 15:00 uur, wordt je bestelling dezelfde werkdag nog verzonden. Vervolgens heb jij jouw bestelling gemiddeld binnen 3 werkdagen in huis!
Kan ik mijn bestelling retourneren en wat is de retourperiode?
Als jij je bestelling naar Sjaalsopen.nl wil retourneren kun je deze ter attentie van Sjaalskopen.nl sturen naar Oudeweg 147,2031 CC Haarlem. Op de achterkant van de pakbon vind je het retourformulier. Vul het retourformulier in en geef de reden van retour. De pakbon geldt als garantiebewijs! LET OP: Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar Sjaalskopen.nl zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@sjaalskopen.nl. Wij storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terug, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Krijg ik bij retournering van mijn bestelling mijn geld terug?
Binnen 14 dagen na je bestelling bij Sjaalskopen.nl mag jij je bestelling retourneren. Belangrijk hierbij is dat jij bij het retourneren van jouw bestelling de pakbon en de reden van retour vermeldt. Producten dienen ongedragen en in originele staat te zijn, eventueel met aangehecht label. Wanneer wij jouw bestelling retour ontvangen, storten wij - na controle van het product - je geld zo spoedig mogelijk terug op jouw rekening.
Op welke manier verzenden jullie mijn bestelling?
Jouw bestelling wordt verzonden met de koeriersdienst van DHL en PostNL.Verzending is altijd slechts €2,95! Je bestelling wordt verpakt in beschermende materialen, om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Afhankelijk van het product, wordt je bestelling met brievenbuspost of pakketpost verzonden.
Kan ik mijn bestelling naar het buitenland laten opsturen en wat kost dat?
Dat is zeker mogelijk. Bij het invoeren van je gegevens tijdens de bestelling kan je een alternatief verzendadres opgeven. Je bestelling zal naar dit adres verzonden worden. Voor het versturen van een internationale bestelling wordt €15,00 in rekening gebracht.
Kan ik mijn bestelling als cadeau laten versturen?
Je kunt je bestelling door ons mooi verpakt als cadeau naar iemand laten versturen! Leuk bijvoorbeeld voor jarige vriendin of vriend. Geef bij het product aan dat je een verzendverpakking wenst en vul op de afrekenpagina het afwijkende verzendadres in. Het is ook mogelijk om een leuke boodschap voor iemand mee te sturen. Vul deze boodschap in in het opmerkingenveld. Wij sturen je bestelling mooi verpakt tezamen met een leuke kaart met jouw boodschap. De kosten voor een cadeauverpakking zijn €2,99 per product. Heb je vooraf nog meer vragen over cadeauverpakkingen? Neem contact met ons op!
Van welke stoffen zijn de producten?
All onze producten zijn van hoge kwaliteit, aangezien wij het belangrijk vinden dat de sjaals comfortabel zijn in gebruik en fijn zijn om te dragen. Al onze sjaal zijn van kwalitatieve zachte producten geweven om het draagcomfort zo fijn mogelijk te maken. Onze omslagdoeken zijn bijvoorbeeld van 100% Pashmina of grof gebreid wol.
Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen na mijn bestelling, wat nu?
Nadat je bij ons een bestelling hebt gedaan en je bestelling is voltooid, ontvang je van ons binnen 10 minuten een bevestiging via email. Heb je geen email ontvangen? Check dan voor de zekerheid eerst even je spambox. Heb je daar ook geen email van ons ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij helpen je verder!
Staat je vraag er niet bij?
Heb je een vraag die niet terug te vinden is tussen bovenstaande veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie.